Informatie
Welkom bij de klantenservice van Mi Amor Luxury Living. We staan klaar om u te helpen met al uw vragen en behoeften. Op deze pagina vindt u informatie over levering, garantie en retournering. We streven ernaar om u een duidelijke en snelle service te bieden.
Veelgestelde vragen
Hieronder vindt u antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op via info@miamorluxuryliving.nl of stuur een whatsapp bericht op 06-20520005.
Hoe snel kunnen jullie leveren?
De levertijd is afhankelijk van het bestelde product en dit is afhankelijk van de drukte van bezorgingen. Standaard levering is meestal tussen 1-9 werkdagen. Ook is er express levering beschikbaar. Dit word Meestal al binnen 24 uur geleverd. Voor exacte levertijden graag informeren voorgaande uw gewenste bestelling.
Wat is jullie retourbeleid?
U heeft het recht om uw bestelling tot 8 dagen na ontvangst met een geldige reden te annuleren. Dit is enkel mogelijk wanneer u een verkeerd of niet goed product heeft ontvangen, of iets geleverd is met een schade door bijvoorbeeld transport.
Wat zijn de garantievoorwaarden?
Op alle producten van Mi Amor Luxury Living geldt een standaard garantie van 1 jaar op fabricagefouten. Slijtage door normaal gebruik valt niet onder de garantie. Deze garantiebepalingen zijn actief indien de onderhoudsadviezen van Mi Amor Luxury Living zijn gevolgd, waaronder het gebruik van een kwalitatief hoogwaardige molton en het eventueel piriodiek nalopen van schroeven/bouten en ook is van toepassing dat er sprake is van normaal huishoudelijk gebruik. Ook is het belangrijk om het meubel de eerste 24 uur na montage niet te gebruiken ivbm eventuele Temperatuurschommelingen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@miamorluxuryliving.nl.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling onderweg is zult u op de hoogte worden gehouden voot de exacte aankomsttijd van de bezorger.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via 06-20520005. We zullen ons best doen om uw bestelling aan te passen of te annuleren, afhankelijk van de status van de bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het product en de bestemming. De verzendkosten worden weergegeven tijdens het bestelproces voordat u betaalt. U kunt hier een keuze maken uit verschillende postcodes en bij het selecteren van de juiste postcode zult u direct de bezorgkosten krijgen te zien.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt ons bereiken via info@miamorluxuryliving.nl of telefonisch op 06-20520005. Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 10:00 tot 22:00.
Neem contact op
Heeft u een vraag of opmerking? Neem contact met ons op en we helpen u graag verder.